skinnjackan

ni vet skinnjackan som jag pratade om igår, var inne och prova den idag och nu är jag helt säker- DEN SKA JAG HA! :D haha. tyckte jag passa jätte bra i den. det var som jag trodde, den var jag :D så den kommer köpas i slutet av månaden när jag får in lite pengar.

annars idag har jag varit på körskolan och det kändes bra idag med, vill verkligen att det ska gå fort fram med körkortet men det får nog ta den tid det tar. får inte stressa så mycket.

fick reda på nyss att idag var sista dagen för anmälning till högskoleprovet så jag har värsta beslutångesten :s vet inte hur jag ska göra men jag tror nog äändå jag kör på det. men det kan ju ändras under kvällen.

imorn är det pluggdag som gäller och nu ska jag åka till peter :) <3
ha en bra kväll och natt,

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback