lördag

igår blev det ju party igen då, kändes lite segt men när jag väl börja dricka så blev jag pepp igen :P
såhär såg jag ut:

min kära mammma fixa mitt hår :) sen körde jag på en jätte gammal t-shirt, jeans och klackar.

jag, christine och tina satt hemma hos tina och skulle kolla på melodifestivalen men det gick ju inte så bra för det blev ju strömavbrott hela tiden :P
 
sen gick vi till joel där han och peter satt och drack, så vi fick med oss emmah på vägen också :)

sen var det davidsson som gällde för hela slanten ;)


det var en roligt kväll tills det blev massa otäcka missförstånd. men det fixa sig, tog ett tag dock så kom inte i säng förns halv fem eller något..

hoppas alla har haft en bra helg,
Postat av: Sussi

Halv fem??? Elin då. Mamma blir ju orolig Puss på dej

2010-03-01 - 21:36:26
WEBSITE: http://ejjson.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback