Tacos och CHIC

Har precis käkat tacos och börjat läsa den nya chictidningen. Fick prenumation på den i julklapp men verkar som den inte börjat än så var bara tvungen att köpa den :D
Mm, goooott! 

Det händer inte ofta att jag lagar mat till bara mig själv kan säga och speciellt inte riktig mat, när jag ska äta själv då blir det mackor eller nudlar eller kanske något som mamma gjort i förväg. Men blev så sugen på tacos att jag var tvungen att göra det :D haha

Nu ska jag forstätta läsa chic och sen packa inför imorgon,
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; Ja superspännande :) han känner sig inte "redo" att fly boet ännu, då han inte har en riktigt säker inkomst . Men vi har ju pratat om att flytta ihop senare :) men än sålänge blir det med min pärla Linn! KRAM och gott nytt

2010-12-30 - 17:43:41
WEBSITE: http://HTTP://ANGELICABLICK.SE
Postat av: felicia

haha, käkade oxå tacos idag. & btw, snygga blåa skålar... sånna har vi oxå! ;D <3

2010-12-30 - 19:45:33
WEBSITE: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback