för mycket

just nu känner jag att jag inte orkar någonting. jag vill bara hoppa av allting och gå och lägga mig och sova i tusen år, jag är så trött.
sitter i skolan nu, ska plugga egentligen, men jag orkar inte. JAG ORKAR INTE! det är inte kul att gå i skolan längre, jag vill inte lära mig nya saker. jag är nöjd nu. men ändå inte, klart jag vill klara alla kurser men det är för mycket! det är fyra veckor kvar i skolan och då ska allt vara klart, jag vet inte hur jag ska hinna. ska man verkligen kunna ha ett matteprov i veckan? plus allt annat. stress stress stress. sen har jag körkortet, måste plugga! det var det jag menade igår, jag har fått tid till uppskrivning och uppköring. kommer jag klara det? ska jag vara ärlig så tror jag inte det.
och sen är det ju allt annat man vill göra, och som man borde ha rätt till. jag vill komma igång med min träning igen men jag stannar "hellre" hemma och pluggar nu, jag vill ha tid åt alla. jag vill kunna resa bort för en helg utan att komma hem med skuldkänslor så det spränger i huvudet för att jag inte har pluggat. jag vill kunna göra allt jag behöver hemma. men jag är så trött. 
sen har jag det där förbannade arbetsprovet till högskolan, jag har ingen inspiration! jag vet inte vad jag ska göra med uppgifterna, dom bara ligger där på datorn halvfärdiga.

jag är så trött.

jag vet inte om det kommer bli avslappnat att åka till florens, kommer ha för mycket att göra när jag kommer hem. men jag ska försöka att inte tänka någonting på allt det, jag vill inte det. jag ska försöka koppla av och bara ta in.

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback