sitter hos älskling

sitter hos min älskling nu, han sitter och spelar guitar hero (låter som det iaf och jag tror jag har rätt) och jag sitter här efter att ha haft ljusparty.
   kände att det blev lyckat ändå, trodde ju vi skulle bli så några vilket vi blev men folket handla för en del iaf och så pass mycket att jag och mamma fick 400 kr att plocka varor för :D vääldigt god fika var det också, det gjorde du bra mamma! och christine vann tävlingen igen! hon gjorde det förra gången vi hade party också, den lilla skiten ;) haha

men nu ska jag försöka gå in i en dusch och plugga psykologi och sova, fattar inte hur jag ska hinna allt! usch, vill inte tänka på att det bara är 3- 4 veckor kvar i skolan heller :s

men ska kämpa så gott det går! haha
ha en underbar natt,
Postat av: Christine

Tack för den du ;-)

Puss

2009-11-24 - 09:48:02
Postat av: Elin

haha sant ju ;) nevars! haha

puss

2009-11-24 - 17:45:04
WEBSITE: http://ejjson.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback