victoria secret fashion show 2009

var på stan idag med fast med peter och emmah :D jag och emmah kasta på peter massa kläder och till slut fick han en helt ny nyårsoutfit, det blev ett par vanliga jeans, svart skjorta, lila slips och en grå tröja. jätte snyggt verkligen! får visa bild imorn ;)

passar på att blogga lite nu i reklamen, kollar såklart på victoria secret fashion show 2009 :D <3 älskart! tror inte det är många som är som jag, det vill säga att jag mår bra av att se så snygga människor och vist blir man lite avundssjuk kanske men jag tycker det är helt otroligt att det kan finnas så snygga människor! haha.



:D <3

snart kommer peter också och imorn är det nyårsafton :D jag, ela, emmah och peter ska först vara här och äta gott oså och efter det bär det av till viken, till lina :)

NU BÖRJAR DET IGEN!!
ha en bra kväll allihopa,

Postat av: Ela

Miranda <3

Kroppar att dö för asså!

2009-12-31 - 00:46:03
WEBSITE: http://elamichaela.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback