söndag

söndag idag, gillart inte. det är så segt men ganska skönt, bara det att jag måste plugga har nämligen prov på genetiken imorn :s men ska sätta mig med det snart..

igår blev det ju att bara vara hemma med peter, det var faktiskt helt underbart! vi kollade film oså och vid halv tolv på kvällen/natten började vi laga tacos och vi bara va med varandra och det var verkligen jätte skönt :) <3 kände att vi behövde det.

nu sitter jag och håller på med peters julklapp, tyvärr kan jag ju inte avslöja något eftersom han läser min blogg men jag tror den kommer bli jätte bra :D precis som han så får ni vänta tills julafton ;)

men nu ska jag hjälpa mamma laga mat, blir hemgjord pizza <3 älskart! tycker inte om vanlig pizza annars men den här gud så god! haha ;)

 
Postat av: ela

lägg upp bilder din mupp

2009-12-06 - 16:46:26
Postat av: Stickmanicken

Jag håller med föregående talare. Kanske inte ordagrant! Jag vill se mer bilder! Krama alla från mosterá

2009-12-07 - 11:52:57
WEBSITE: http://stickmanicken.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback