inte mycket kvar

blev lite dåligt med uppdateringar igår men så kan det va när man har mycket att stå i ;) har faktsikt inte så mycket kvar att göra i skolan nu, känns riktigt skönt!

  • naturkunskapsprov som jag gör imorn
  • kompletering i naturkunskap som jag gör på måndag
  • ett prov i engelska som jag gör på måndag
  • ett matteprov som jag gör på tisdag eller onsdag
  • och ett fördjupningsarbete i naturkunskap som jag gör under jullovet
  • och en bokrecension som jag gör under jullovet

visst, det är väl en del men jag har faktiskt betat av en hel del den här veckan :D stolt! haha.

idag är jag annars sådär töntigt kär, saknar peter hela tiden och vill bara krama sönder honom <3 men så får man väl va ibland. på söndag har vi 6 månader tillsammans också, vilket är jätte mycket för mig som räknar det här som mitt första seriösa förhållande och jag är så lycklig :D <3 hihi



men nu tror jag mamma ville baka något.. får se, måste plugga till provet imorn och sen vill jag verkligen åka till peter :D <3

ha en underbar kväll,


LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback