helgen

peter har åkte nyss hem, han kan inte hålla sig från spelet allt för länge ;) men det får mig en chans att sittas här, haha. idag har vi inte gjort alls mycket, slöat och myst fast vi har lagat mat till mat till mamma & pappa också, taaaacos <3 :)

men ska väl lägga upp lite bilder från i fredags också, jag hade jätte kul då! tack alla för det :D <3

alexander & christine                          christine & jag :D


haha :P                                 emmah & christine :)


hade verkligen supertrevligt :D
ha en underbar kväll,
Postat av: Anonym

åh klänningen bakom <3333



tack stumpis :)

2009-12-20 - 17:29:33
WEBSITE: http://angefuhr.blogg.se/
Postat av: Christine

Haha, schyssta bilder ;). Jag hade också en jättetrevlig kväll, tack för det. Det måste vi göra om! Idag är det inte lika roligt, har fått magsjuka :(, så dagen har spenderats i sängen. Hoppas inte jag har smittat dej lr nån annan, för jag vet inte vart ifrån det här kom.

Kram

2009-12-20 - 20:35:48

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback