Veckans snyggaste v. 37

Hade lite svårt att bestämma mig den här veckan så det blev fyra stycken Veckans snyggaste:
1. Fastnade direkt för den här klänningen när jag såg bilden, tycker looken är riktigt snygg även om jag har svårt att tro att jag skulle vara bekväm i den. Men grymt snyggt i vilket fall! Du hittar den här för 499 kr.
2. Nu för tiden hatar jag vanliga bh:ar och använder i stort sätt bara såna här toppar och skulle behöva kompletera med en svart och denna tyckte jag såg riktigt fin ut. Dessutom finns den även i vitt och vinrött. Du hittar den här för 99 kr.
3. H&M fick ju in huuur mycket fina nyheter som helst i veckan (1155 nyheter för att vara exakt) och detta bälte tycker jag behöver lite uppmärksamhet eftersom jag tycker det ser riktigt fint ut. Du hittar det här för 149 kr.
4. H&M fick också in en del nyheter på deras Home-avdelning och detta kuddfodral fastna jag för direkt, så himla coolt och snyggt! Du hittar det här för ynka 79,50 kr
Postat av: ♫♪ sandra

snyggt!

2013-09-16 - 00:07:36
WEBSITE: http://www.sandramusic.spotlife.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback