Perfekt helg

I helgen har jag haft besök av min gamla klasskompis och vän Sofia som jag inte har träffat på tre år! Och det har väl mest varit för att vi har bott så långt ifrån varandra men nu har det blivit så att hon har flyttat till Gävle vilket bara är en och en halv timme här ifrån och det var så himla kul att ses! Igår var vi ute och käka på en sportsbar här i stan och sen gick vi vidare och dansade hela kvällen och idag har vi varit på julmarknad så avsluta vi det hela med att göra tomtegröt :) Perfekt helg! Nästa gång drar jag till Gävle, så otroligt kul att ha möjlighet till att ses lite oftare igen! Nu ska jag fixa Veckans snyggaste så vi hörs snart igen, puss! 
Postat av: Paulina Holmberg

härligt :)

2013-12-11 - 13:38:37
WEBSITE: http://paulinaholmberg.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback