Dagen idag











Har varit hemma här ett tag nu, bytte till mjukiskläder direkt och la mig i sängen med datorn och läste lite bloggar med ett stort glas cola. Vi har iaf haft en riktigt trevlig eftermiddag/kväll i Kisa där vi firade Juidth som fyllde 3 :) Vi åt gott, lekte med ballonger, öppnade alldeles för många paket (stackars Judith blev nästan lite förvirrad, hon förstog inte riktigt varför bara hon fick packet och himla många.. Hehe), blåste en massa såpbubblor och så lekte vi med play douh och jag gjorde en fin ros (det ända jag kan göra.. mamma däremot kunde både göra en katt och en elefant) som ni ser på bilderna ovan. Ska försöka få upp fler bilder på facebook sen med för er familj o vänner som kanske vill se fler. Nu tänkte jag se om Peter har tid att skypa och sen ska jag bara mysa ner i sängen framför något bra på tv. Hörs imorgon igen!
Postat av: carolina ekelund

Så fina bilder. Gillar din blogg väldigt mycket, känns så personlig på något sätt. Tack för en go blogg :) Sen undrar jag en liten sak också.. hur får man bilderna så stora på sin blogg som du har det? Jag har försökt klura ut det hur länge som helst men har inte lyckats klura ut det så behöver hjälp hur man gör bilderna så stora :) kram

2012-05-06 - 23:34:59
WEBSITE: http://fashionofcarro.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback