Vinkat av



Bilder från i somras

Nu har jag vinkat av min älskling som flytta till Skövde idag för att plugga till träarbetare i ett år.. Fy helvete, så jäkla jobbigt det är! Har tjutit hela dagen känns det som. Men jag är glad för hans skull att han har hittat något som han vill jobba med och kämpa för och jag vet ju att vi kommer klara att vara ifrån varandra. Vi älskar varandra så otroligt mycket och inget kommer någonsin komma imellan det. Men jäklar vad tungt det känns just nu.. Usch, det är jobbigt. Men det är bara två veckor kvar tills vi ses igen eller egentligen bara en vecka och fyra dagar och tills dess är jag glad att det finns telefoner och skype. JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET PETER OCH EFTER DET HÄR ÅRET, LÅT OSS ALDRIG VARA IFRÅN VARANDRA IGEN! OKEJ?

Postat av: Peter

Älskar dig med så sjukt mkt <3 nae efter det här året åker jag nog inte bort igen ;)iaf inte så långt bort :P

2012-01-15 - 18:41:24
Postat av: Carla

Hihi så söta ni är, det här fixar ni ;)

Kramar från oss

2012-01-17 - 21:12:50
WEBSITE: http://cuellar.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback