Glömde kameran

Vetni att jag glömde bort kameran totalt igår! Blev inte en enda bild! Det var riktigt länge sen jag glömde kameran så faktiskt, förr gjorde jag alltid det men nu med bloggen så vill man ju ha bilder så då har man den ju alltid med sig. Men inte igår då.

Vi hade iaf en otroligt trevlig kväll igår :) Vi åt gott och drack gott, spelade kort och snackade massa skit. Sen kom Peter och hämta mig & Christine så blev det en sväng till Davidsson där vi hann dansa sista timman. En riktigt bra kväll som sagt.
Ni får en gammal bild på oss i brist på nya såna!


Postat av: matilda-styla din mobil på www.phonefashion.se

kul! :D



Kolla in www.phonefashion.se där kan du köpa blingade mobilskal, färdiga modeller eller så kan du designa och blinga din egen modell!

2011-03-21 - 09:26:44
WEBSITE: http://phonefashion.se
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Hej. Såg att du varit med och tävlar hos andra bloggare, och vill bara tala om att jag har flera aktiva tävlingar som är väldigt lätta att delta i! Fler kommer inom några dagar; kläder, smycken, massa presentkort osv!

Vill du inte ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



2011-03-21 - 13:01:53
WEBSITE: http://nilssonpettersson.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback