förlovning och lite party

igår firade vi emmahs och alexanders förlovning :D <3 satt hemma hos peter och drack vin och spelade kort. senare drog vi ner till davidsson och träffade massa folk och dansade loss lite.

det var en helt perfekt kväll, väldigt mycket skratt. det vara bara det att jag inte tog ett enda kort! inte ens på förlovningsparets fina ringar.
men man kan ju ladda upp en gammal bild och säga grattis :D


vad jag längtar tillbaka till midsommar när ja ser bilden! den perfekta midsommarafton någonsin. nästan.

nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost och sen måste jag faktiskt plugga.. första samhällsarbetet ska vara inne imorn! och jag har bara hållt på med matten hela tiden i stort sätt så har ganska mycket kvar på det arbetet.
Postat av: Emmah

Tack så mycket för en fin kväll fina du! :)<3

2010-09-25 - 18:29:00
WEBSITE: http://angefuhr.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback