min mamma

min mamma har opererat ena ögat. inte så att hon nu kan gå utan glasögon utan så hon inte ska bli blind när hon blir äldre. och nu efter operationen så måste hon gå och kolla ner i marken i 10- 14 dagar (!), nu har hon gått så en vecka.

hon kan ju inte jobba eller någonting så därför går hon hemma och har inte speciellt mycket att göra så hon har börjat baka en massa! jag tycker det är skitbra :D haha. frysen är full av bullar, kakor och bröd- underbart! eller inte så bra egentligen kanske för jag kan ju inte sluta äta.. men jag blir så glad över att vi har något gott hemma hela tiden, haha. 

dessutom har jag alla mina kläder rena hela tiden, det finns ingen tvätt överhuvudtaget och allt är struket. hon har till och med strukit pappas jobbarkläder :P 

hoppas på att mamma ska bli hemmafru på heltid efter det här ;)


älskar dig morsi :) <3
nu ska jag hjälpa henne att laga mat,
 

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback