Angelica Blick for Bikbok

Största modenyheten på länge! Angelica Blick har nämligen gjort ett samarbete med Bikbok och skapat en kollektion som kommer ut i utvalda butiker och online 26 april. Här ovanför ser ni några av pressbilderna och jag måste säga att jag gillar det jag ser! Men man kunde väl inte tro annat när det kommer till Blicken, eller hur? :) Kjolen och tröjan på bilden högst upp tycker jag ser riktigt spännande ut, ser ni något ni gillar? Här hittar du mer om nyheten
Postat av: sofia

Hej! Jag har nyligen blivit intresserad av att läsa grafisk design i borlänge i höst. Skulle vara jättekul om du ville berätta lite om vad du tycker om kursen, vad som är bra och dåligt och så! Och så undrar jag om det är svårt att komma in? Jag har helt okej betyg, men inte massa mvg:n... Vet du om det brukar vara många sökande?
Blir så glad om du skulle vilja svara i ett inlägg! Kram och tack för en väldigt inspirerande blogg!

Svar: Vad roligt! Jag kan absolut se om jag kan göra ett inlägg om det, kanske idag eller imorgon :) Tack, vad söt du är! Kram
elin jonsson

2014-02-26 - 23:47:18
Postat av: Meg

Tycker om kjolen på översta bilden, ska lätt lägga vantar på den ;)

2014-02-27 - 11:55:53
WEBSITE: http://megs.blogg.se
Postat av: AZ

håller med! tror bikbok kommer få grymt snygga kläder nu med tanke på samarbetet, undra bara var priserna kommer ligga på

2014-02-27 - 14:33:36
WEBSITE: http://fikic.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback