Deichmann

1. // 2. // 3. // 4. // 5. // 6. // 7. // 8. // 9. // 10. // 11. 
 
Jag glömmer ofta bort Deichmann, även om jag hade ett par favoritskor därifrån som jag bokstavligt talat använde tills de föll isär, men så blev jag påmind när jag fick ett mail av dem där de tyckte att jag skulle kolla in deras webshop och jag hittade massor av fint! De har verkligen mycket snygga skor och dessutom till väldigt bra priser, alla skor här i kollaget ligger mellan 299 kr och 999 kr. Jag måste bli bättre på att klicka in hos dem! Här ovanför ser ni elva finingar, och speciellt nummer ett, sex och sju är mina absoluta favoriter som finns att klicka hem just ny. De tyckte också att jag skulle kolla in deras "Nya gummistövlar" och det finns några söta där men som tyvärr inte fick plats i kollaget. Där gillar jag speciellt de svarta, låga med den lackade känslan som endast kostar 129 kr! Gillar verkligen att gummistövlar har blivit så mycket snyggare än vad det var förr och det är ju verkligen praktiskt också, det ända man behöver är ett par varma och gosiga sockar så kan man springa runt bland allt slask sen utan att behöva tänka på att man blir blöt och kall. Fick du några favoriter? :) Som vanligt hittar ni direktlänkar under bilden.  
Postat av: Marina

Hoppas du har en bra dag!

2013-11-20 - 14:37:26
WEBSITE: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: michelle soleil

såklart att det quiltade var slut i min storlek :(

2013-11-20 - 23:25:19
WEBSITE: http://michellesoleil.webblogg.se/
Postat av: Anonym

SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS – Över 600 plagg till salu på www.bloppmarknad.blogg.se

Spana in min bloppis och fynda kläder, skor och accessoarer till billiga priser. Allt är i mycket finns skick och det mesta är helt oanvänt.

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!

www.bloppmarknad.blogg.se
[email protected]
KIK: bloppmarknad

2013-11-21 - 19:51:40

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback