Kick off








Idag hade vi Kick off på Ekön där vi först började med att prova på att paddla kajak tillsammans med Ostkusten Kajak och det gick riktigt bra i år tycker jag, förra året var jag så himla rädd för att trilla i vattnet så jag & Emelie som jag var med då bara höll oss inne i viken men nu åkte vi ut en bit osådär så det var kul :) Det var hur underbart som helst när vi bara gled på vattnet och solen stekte, måste göra om det här! Ska se om man kanske kan få med sig några vänner och hyra (jag får rabatt dessutom!) kajaker så kan man åka ut till någon ö och grilla och mysa och sen basta på kvällen, så härligt! Efter den lilla utflykten grilla vi hamburgare och satt och snacka en massa om hur det är att jobba här osådär, dom hade såklart massa frågor och jag med för den delen. Vi hade iaf riktigt trevligt och jag tror vi kommer få en kanonsommar ihop!

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott!

Önskar dig en bra start på nya veckan :D KRAM!!!

2012-05-28 - 00:15:44
WEBSITE: http://mooollys.se
Postat av: jennifer

Vad härligt! :)

2012-05-28 - 09:22:24
WEBSITE: http://sundstromj.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback