Day to Night.. The white leather vest


DAY: Skinnväst Gina Tricot, Jeans H&M, Tröja Gina Tricot, Väska Nelly, Skor Nike Air Max
NIGHT: Skinnväst Gina Tricot, Klänning H&M, Skor Nelly, Väska Lindex

Förra veckan fick jag önskemål att jag skulle ta upp den vita skinnvästen i det här inlägget och självklart kan jag göra det då. Jag tycker dock att man kan ha den vita skinnvästen till allt i stort sätt men jag har valt två favoritoutfits som jag tycker passar till dagen/kvällen. För dagen ser ni en mer sportig look som jag skulle kunna tänka mig att ha en dag på stan, när jag åker och jobbar eller liknande och på kvällen en söt look som jag gärna skulle vilja ha på någon av sommarens alla fester. Har ni några önskemål inför nästa vecka? :)

Postat av: Ville Niskanen

Assnyggt det till höger :) Färgen på västen var sjukt fin!

2012-05-23 - 13:34:41
WEBSITE: http://www.finest.se/villeniskanen
Postat av: Neha

Snyggt, gillar de till vänster

2012-05-24 - 10:40:18
WEBSITE: http://nehaexponerar.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback