tatuering

jag har funderat lite på att tatuera mig en tid nu faktiskt och nu har jag kommit på en liten text som jag skulle vilja ha, störst av allt är kärleken.
men jag vill inte ha det på svenska, så kolla lite på google översätt :P så då blev det italenska eller spanska som jag tyckte såg finast ut, Più di tutto è l'amore eller Sobre todo es el amor (vet ju inte ens om det stämmer så är det någon som kan italenska eller spanska så kan den ju rätta mig om det är fel :P) och sen med en sådan där snirklig text.

så vill jag ha den antingen såhär, mellan och ovanför skulderbladen:

eller såhär, på foten:


vad tror ni om det? :) 
Postat av: ela

oj vad svårt! vilket språk spelar nästan ingen roll för båda va skitsnygga :) men jag tyckte iaf att det va snyggast på ryggen där! skitfint! jag vill också ha sådär på foten för sådär på ryggen kan jag ju inte ha ;P

2010-07-27 - 18:15:42
WEBSITE: http://elamichaela.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback