Veckans snyggaste v. 40

Länge sen jag gjorde ett Veckans snyggaste men jag gillar den kategorin så försöker hitta tillbaka :) Hoppas ni gillar det! Så, denna vecka består av: 
1. Denna tröja som finns bland H&Ms nyheter. Gillar att den är oversize och den djupa ringningen. Du hittar den här för 299 kr
2. Jag är ute efter ett par nya skinbrallor men vill verkligen ha ett par som har ett skönt tyg på insidan för jag tycker alla har ett som gör att det lätt kan bli svettigt, frågan är om man kanske måste köpa äkta skinn då? Hur som helst fastnade jag för dessa som Nelly har fått in Rut&Circle, du hittar dom här för 399 kr
3. På nummer tre har vi en annan variant på skorna som jag bloggade om här nedanför som finns bland Monki´s nyheter. Gillar dom nog bättre med ett lågt skaft, tänker mig att dom blir snygga till ett par ankelkorta brallor. Du hittar dom här för 450 kr

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback