Jul hos kedjorna

 
Det har börjat trilla in en hel del julfint hos kedjorna och jag bestämde mig för att visa lite favoriter och det blev visst ett megakollage! Finns himla mycket fint helt enkelt. Jag har i alla fall börjat längta efter julen ännu mer nu efter jag har gjort det här inlägget. Vill ha mycket snö, fina dagar med bara ett par minusgrader och vintersol och mysiga dagar inne med min älskling, filtar, fina filmer och mängder av te och julmust  Längtar du efter julen? :) Du hittar direktlänkar under sista bilden. 
 
Kan tipsa om att att Ikea kör en kampanj fram till jul nu med hastaggen #detblirjuländå där tanken är att vi ska sänka kraven för julen i år, för det blir ju faktiskt jul ändå :) Du kan även vara med och tävla om ett presentkort på 500 kr, här kan du läsa mer om det. 

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback