Egna tavlor

Tiden bara rinner ifrån mig mina vänner! Har haft otroligt mycket i skolan och det räcker för att jag ska vara helt slut den lilla tid jag är ledig. Men förra helgen var jag i alla fall hemma och myste med mina bästa vänner som fyllde år och några av mina nära och kära ville se tavlorna som jag gjorde i present till dom så tänkte att jag kunde visa dom här :) Emmah & Johan har precis (eh, tre månader sen..? haha, tiden går så fort!) fått en liten Harry som jag har visat här i bloggen tidigare och gjorde en bebistavla till henne med hans födelseuppgifter och hans egna lilla hashtag som dom använder. Så sött, hehe! Ela har precis flyttat till Köpenhamn och jag bara känner att det är helt rätt för henne så hon fick en stadstavla som jag ritat av från en gammal bild över Copenhagen. Känns bra att jag kan använda min utbildning till att göra presenter till min vänner i alla fall ♥ Hehe! 
 
Nu hoppas jag att jag ska finna tiden eller ta mig tiden och komma tillbaka hit, älskar ju fortfarande att hålla på med det här bloggandet men vill inte heller tvinga fram det. Aaja, får se hur det går! Hoppas ni har det fint, puss! 
Postat av: Oslofru

Snygga :D

2014-11-29 - 16:08:26
WEBSITE: http://www.oslofru.com

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback