Veckans snyggaste v. 12

Veckans snyggaste består av: 
1. Fastnade direkt för den här blusen när jag såg den på Bikbok´s instagram. Lite Hunkydory feeling på den! Jag vill bära den till ljusa jeans och solbrun hy. Du hittar den här för 249 kr
2. Är det ett mönster jag vill bära i vår och sommar så är det palmtryck! Tycker det är grymt snyggt och man får verkligen sommarkänslor av det tycker jag. Här har vi en klänning med ganska dovt tryck också och det gillar jag. Tänk att bära den här till ett par söta, bruna och enkla sandaler i sommar, urfint! Du hittar den här för 349,95 kr.
3. Jag börjar faktiskt bli mer och mer sugen på att haka på trenden med dessa klassiska tofflor och speciellt när jag såg dessa i ett zebramönster. Kan nog bli riktigt snygga till ett par ljusa boyfriendjeans. Du hittar dom här för 269 kr. 
Postat av: Felicia Karlström

Oh den där blusen från Bikbok var galet fin! Kram! :)

2014-03-23 - 19:10:07
WEBSITE: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback