Myshelg

Hej på er! Har ni haft en fin helg? :) Jag har haft en ganska perfekt helg måste jag säga, lugn och skön. Åkte också på utmaningen som snurrar omkring på instagram nu, att ta fem vardagsbilder under fem dagar, så har varit lite duktig att och tagit lite bilder så tänkte att jag kunde dela med mig av det här med. I fredags hade vi en liten tjejkväll med tacos och vin, hur trevligt som helst! Jag blev också överlycklig av att jag hitta en Coca-cola i perfekt storlek, haha! Lördags gick jag till skolan i mina nya favoritskor för plugg med tjejerna och idag har jag bakat scones till frukost. Myshelg helt enkelt! Nu ska jag ta tag i dagen och sticka och handla och lite andra tråkiga saker men Veckans snyggaste kommer upp sen, puss! 

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback