Helgen

Nu har jag varit och vinkat av min kärlek vid tåget och deppen kommer direkt verkligen! Jag vill ha honom vid mig hela tiden. Men som tur är känns det inte riiktigt lika jobbigt som annars för nu vet jag att vi ses snart igen, han kommer nämligen upp nästnästa helg igen och då får han med sig våra bästa kompisar också och det ska bli så himla roligt! Om vi får plats i min lilla lägenhet vill säga, haha! Här ser ni i alla fall några bilder från i fredags när vi var ute med Gina & Sebbe, vi drack drinkar och spelade massa spel på O´learys som bowling, air hockey och ett slags racingspel. Sjukt kul! Nu ska jag fixa Veckans snyggaste så vi hörs snart igen, puss! 
Postat av: EMELIECATRINE

Det VAR fantastiskt också kan jag meddela, en otroligt vacker stad som jag bara älskar!

2014-02-16 - 15:36:24
WEBSITE: http://emeliecatrine.webblogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback