Sno stilen av... Victoria Beckham

T-shirt Bikbok, Byxor Asos, Skor Scorett, Solglasögon Lindex
 
Den här veckan snor vi stilen av snygga Victoria Beckham som rockar ett par grymma brallor. Och jag har hittat ett par liknande på Asos även om de inte riktigt är den perfekta färgen tror jag det kan blir riktigt snyggt ändå. Som vanligt hittar du direktlänkar under bilden. 
Postat av: Isadora

Åh, jag bara älskar hennes stil!!

2014-04-15 - 20:09:31
WEBSITE: http://isadoraekenbergs.blogg.se
Postat av: Cajsa Lindahl

hejsan sötnos! :D
allt bra med dig? jag försöker komma in i bloggandet igen och har smått startat med lite fler inlägg. Har ju bloggat hela tiden men den senaste tiden har jag bloggat typ 1-2 inlägg i veckan och det känns supertrist! :( Mitt nästa steg är att ta bort bloggar som inte existerar längre som jag "följer" på bloglovin. Synd att kalla att jag följer dem om de inte finns mer. ^^ Vilket jag håller på med just nu och ser att du fortfarande skriver och då behåller jag dig så klart och för hoppningsvis kommer jag att kolla in oftare nu när jag vill komma igång med bloggen ordentligt igen.
Hoppas du får en bra påskvecka sötnos!

Svar: Okej! Men jo, jag bloggar på här :) Det går lite upp och ner men jag fortsätter så länge jag tycker det är roligt så än rullar det på. Kul att du tittar in! Hoppas du får det bra du med, kram!
elin jonsson

2014-04-16 - 00:11:45
WEBSITE: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Cajsa Lindahl

jo men precis!
jag tycker också att det är kul att blogga men har tyvärr inte så mycket att blogga om. Det händer samma saker hela tiden här så det är ganska trist. ^^

2014-04-16 - 22:10:18
WEBSITE: http://cjssong.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback