Veckans snyggaste v. 38

Hej! Hemma i Borlänge igen efter en helg hemma i Östergötland och det blev visst tomt här men här kommer Veckans snyggaste iaf så hörs vi imorgon igen för nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!
1. Den här veckan har jag blivit sugen på en enkel och stilren halsduk och gärna i kornblått. Du hittar den här för 159 kr.
2. Jag har även fastnat för dessa kopparfärgade ljuslyktor som jag tror skulle göra sig riktigt fina i höst. Du hittar dom här för 39 kr/st
3. H&M fick in några få nyheter i torsdags och då fastnade jag för den här jackan. Vill bära den både som jacka, så länge det går, och även som inomhusplagg. Du hittar den här för 199 kr
Postat av: Julia

Vilken fin blogg du har!! :-D

2013-10-05 - 17:30:16
WEBSITE: http://alfrida.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback