Bikbok by MK & A Olsen Second Collection

Här ser ni ett gäng bilder som kommer ifrån M-K & Ashley Olsen andra kollektion med Bikbok. Denna kollektion består av feminina och sexiga kvällsplagg och inkluderar de viktigaste plaggen i garderoben. Den perfekta skinnjackan, en ullkappa, kjolar, klänningar, toppar, stickat, cardigans, byxor och blusar. Precis som den första kollektionen är plaggen i högkvalitativa material och tyger och kollektionen innehåller även accessoarer. Kollektionen kommer finnas online och i utvalda butiker från den 24:e oktober och priserna kommer ligga mellan 499 kr för byxor och 1 995 kr för skinnjackor och skinnkjolar. Här kan du läsa mer om kollektionen.

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om denna kollektion men jag vet iaf att jag gillar kappan längst ner till vänster. Ser riktigt fin ut tycker jag. Vad tycker du om denna kollektion? 
Postat av: Melina

SNyggt!

2013-09-16 - 20:05:17
WEBSITE: http://mstenso.blogg.se
Postat av: Anonym

MK?

Svar: Haha oj, vad pinsamt! Typo ;) Tur att du skrev!
elin jonsson

2013-09-17 - 13:40:39

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback