Veckans snyggaste v. 47

Veckans snyggaste snyggaste består av:
1. Älskar denna kjol! Så fantastisk. En bra kandidat inför nyår tycker jag, matchat med ett enkelt vitt linne, svarta vassa klackar och röda läppar. Eller våga bära den till vardags med converse, enkel tisha, stickat och skinnjacka. Du hittar den här för 399 kr
2. Snygga t-shirtar med tryck kan man aldrig få för många av och jag fastnade direkt för den här, tror det är typsnittet som gör det. Bodoni som typsnittet heter är verkligen en favorit hos mig. Du hittar den här för 100 kr.
3. Självklart föll jag för dessa skor, fastnar för allt som ser ut såhär men det är ju så snyggt! Dessa hittar du här för 499 kr.
4. Rutigt är ju fortfarande ganska hett och på denna kvertväska tyckte jag det blev riktigt bra. Du hittar den här för 499 kr
Postat av: FlizanLizan

Sv: så lite så :D
Allt bra med dig? :)

2013-11-25 - 14:22:59
WEBSITE: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Belinda Breed

snygga skor :)

2013-11-25 - 15:04:15
WEBSITE: http://belindaz.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback