Veckans snyggaste v. 24

Veckans snyggaste består av:
1. Jag fastnade verkligen för dessa skor som H&M fick in i veckan, så himla snygga! Du hittar dom här för 149 kr.
2. Direkt när jag såg denna klänning tänkte jag att den vill jag bära i sommar till ett par grymma kängor och en fransväska som hänger lite slappt på axeln, en riktig festivaloutfit som jag tror skulle bli klockren! Du hittar den här för 299 kr
3. Lika mycket som jag gillar rockiga outfits (som jag beskrev på 2:an här ovanför) gillar jag söta såhär under sommaren och just nu är jag ute efter söta blusaktiga toppar för att bära till skinnshorts eller jeansshorts tillsammans med boots och denna är verkligen ett bra alternativ! Hur söt som helst och älskar hur den bärs upp på bilden. Du hittar den här för 249 kr
Postat av: Eshop

Snygga skor!

Gå gärna in och kika på vår secondhand butik på nätet. Ha det bra! :)

2013-06-18 - 23:17:19
WEBSITE: http://eshop.devote.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback