Veckans snyggaste v. 38

Veckans snyggaste består av detta:
1. Tror denna kavaj har funnits ett tag hos Cubus men jag upptäckte den först den här veckan och fastnade för den. Tänk tillsammans med ett par jeans och en enkel tee, så fint! Du hittar den här för 399 kr.
2. Jag älskar ju boots och kängor av alla dess slag känns det som och här är en variant som kom in hos Topshop i veckan som jag bara älskar. Så jäkla snygga alltså! Dom här är ju dessutom lite högre så i alla fall jag skulle kunna använda dom till både vardag och party. Du hittar dom här för ca 900 kr.
3. När jag såg söta My i denna tröja tidigare idag blev jag ännu mer sugen på den än vad jag var innan, superfin verkligen.. Och så mysig! Du hittar den här för 249 kr och finns i ett gäng olika färger. 

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback