H&M news

H&M fyllde på med nytt idag igen och med en massa fint, bland annat en hel del av det som jag bloggade om häromdagen men det valde jag inte att ta med här utan några av dom andra fina nyheterna. Favoriterna är bältet och den korta klänningen, hur fint som helst tycker jag. Här hittar du alla nyheter.
 
Nu ska jag plugga i pauserna mellan mina favoritprogram som går idag. Imorgon kommer jag nog ha lite fullt upp tror jag, kommer vara i skolan hela dagen och sen kommer jag & Peter sätta oss i bilen för att åka hem mot Gusum och Valdemarsvik över helgen. Vilket betyder mer än 4 timmar i bilen.. Men tar med mig datorn så vi hörs i helgen, puss!
Postat av: ANNAWII

Det fanns sååååå mkt fint hihi

Svar: Eller hur :D hihi
elin jonsson

2012-09-28 - 07:23:42
WEBSITE: http://annawii.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback