Day to Night.. The Skater Skirt

DAY: Kjol Asos, Skor Nelly, Väska Bikbok, Tröja Nelly
NIGHT: Kjol Asos, Clutch TopshopBustier ARK, Skor Nelly, Kavaj H&M
 
Så var det tid för det första Day to Night efter min lilla paus här och då har jag bestämt att ta upp denna kjol som tros bli rätt stor i höst, jag är dock lite osäker fortfarande, och hetast kommer den i skinn/lack att vara. Men om jag nu får välja lite så skulle jag på dagen matcha den med en stickad tröja som är lite längre och låta den sticka  fram under och sen köra på ett par enkla boots till det för att sen på kvällen byta till en tuff bustier, kavaj och ett par klackar. Har ni några idéer för nästa vecka? :)
 
Ursäkta att det blev extremt sen uppis idag men det har varit bak- och pluggdag här hemma för min del och sen kom Linnea hit och Peter fixa lite med hennes dator som tog sin tid.. Kommer nog ha lite fullt upp imorn med med plugg osådär men vi kommer ju säkert höras iaf! Nu ska jag sova, godnatt!

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback