Breakfast

Idag var jag sugen på att göra något nytt till frukost och bestämde för att göra någon slags müsli och såhär blev det. Började med att hetta upp en stekpanna och sen hade jag i havregryn och pumpakärnor, kryddade med lite vaniljpulver och kanel och stekte tills det fick en fin färg och efter det hade jag i äpplen och banan och rörde runt. Sen la jag upp det så det fick svalna och strödde (heter det så? haha) över gojibär och linfrön. Blev faktiskt himla gott men jag saknade lite sött så man kanske skulle kunna ha på lite honung eller något..? Får se om jag provar det nästa gång :) 
 
Idag ska jag bara vara hemma och jobba med en skoluppgift och sen kommer jag nog klicka hem lite saker.. Hihi, löning idag ju! Sen när Peter kommer hem ska vi åka och kolla på soffa, får se om vi hittar någon. Hörs sen!

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback