Veckans snyggaste v. 46

Mina föräldrar har varit här i helgen så därför har det blivit lite tomt här, har passat på att kramats med dom :) Men här kommer Veckans snyggaste iaf:
 
1. Dog lite när jag såg den här tröjan i veckan, så perfekt! Tills jag såg vilket märke det var och sen prislappen, inte lika perfekt. Men drömma kan man ju få göra? Åh, jag vill ju ha deeen! Men det går säkert leta reda på några budgetvarianter om man orkar. Just den här tröjan hittar du här hos Nelly för 2595 kr.
2. I veckan släpptes ju Maison Martin Margela sin kollektion med H&M och jag tycker det fanns en hel del fantastiska plagg och som vanligt fastnar jag för grymma skinnjackor som den här. Så snygg! Tänk att bära den tillsammans med ett par slitna jeans och ett par boots, mums! Du hittar den här för 2499 kr.
3. Jag längtar som jag vet inte vad efter julen och lite längre ledighet, det ska bli så mysigt att få vara hemma längre än ett par dagar. Men i och med julen måste man ju ha en ny klänning också och jag måste säga att jag har fastnat lite för den här söta saken. Brukar inte bära sånahär finklänningar så ofta så får passa på vid högtider ;) Du hittar den hos Bikbok för 299 kr

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback