Saknar




Idag saknar jag min älskling mer än någonsin! Det börjar bli riktigt jobbigt att behöva var ifrån varandra såhär länge hela tiden.. Men nu börjar det bli sommar och han kommer hem lite oftare och dessutom är han snart klar med sin utbildning och då kan vi börja med vårat liv på riktigt ♥ Du & jag för alltid älskling!

Jag var så trött igår att jag stupade i säng nästan direkt när jag kom hem, var tolv timmar på jobbet och hade bara sovit högst fyra timmar och sen ingen riktig mat i magen.. Sa jag att jag var trött? Och tyvärr, kan jag inte påstå att jag är speciellt piggare idag men ska snart gå ner och ta en dusch och fixa mig lite så hoppas jag att jag piggnar till. Sen åker jag till jobbet och är där hela kvällen men veckans "Sno stilen av..-inlägg" ska komma upp först så titta in sen igen :)


LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback