3 år och 1 år


Godmorgon på er! Ska alldeles strax gå och fixa lite frukost sen ska jag fixa några inlägg åt er och efter det ska jag börja fixa mig för att sen åka in till Norrköping. Ska gå på stan och leta studentpresent och kanske även något till mig själv.. Hihi! Sen ikväll ska jag möta upp min älskade Peter som kommer hem idag :D ♥ Äntligen! Väntat en månad på honom nu. Dessutom firar vi 3 år som par och 1 år som förlovade just idag så vi tänkte gå ut och äta något gott och sen blir det även en bio, vi tänkte se Promethues med bland annat Noomi Rapace i rollerna. Men vi hörs innan jag åker, veckans Day to Night kommer upp lite senare sen med!

Dom absolut bästa 3 åren i hela mitt liv har jag spenderat tillsammans med dig ♥ Älskar dig över allt annat! Du och jag för alltid älskling!

Postat av: Blopparna - Emmy

Åh ni är så fina ihop! Grattis till er, hoppas ni har en fantastisk kväll! :)



/ Sprid din blogg, dela dina outfits och inspireras redan idag! Sveriges nya mode- och bloggcommunity på internet -http://bloppfashion.se/

2012-06-13 - 22:10:34
WEBSITE: http://blopparna.bloppfashion.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback