Day to Night.. The number top

DAY: Topp Nelly, Shorts Gina Tricot, Keps Bikbok, Converse Converseshop, Klocka Nelly, Tygkasse Kandee
NIGHT: Topp Nelly, Jeans Cubus, Halsband Noirjewelry, Skor Have2Have
 
Den här veckan har jag valt att ta upp den sportiga toppen här i "Day to Night". På dagen skulle jag gärna kunna tänka mig att matcha den med ett par slitna jeansshorts, converse och keps för den ultimata looken. För att sen på kvällen byta till ett par vråltajta byxor som gärna får vara vaxade, ett par vassa klackar och sen ett maffigt halsband som pricken över i. Snyggt! Har ni några önskemål inför nästa vecka? :)
 
Förlåt att det blivit tomt här idag men har ju haft folk här plus att min gullunge är här och ska sova här ett par dagar så vi har såklart lekt en massa. Känns lite roligare än att sitta framför datorn faktiskt men jag är stolt och glad över att jag lyckas fixa dessa "fasta" inlägg som jag har :) Men nu ska jag sova, hörs nog något imorn!
Postat av: Johanna

Snyggt!

2012-07-05 - 06:37:56
WEBSITE: http://jlundegardh.blogg.se
Postat av: Olivia

Snyggt ;)

2012-07-05 - 17:44:48
WEBSITE: http://oliviabellacornelia.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback