31 juli 2012

Hej! Har precis blivit klar för dagen här och ska snart ge mig iväg till stan tillsammans med min mamma. Jag har bland annat bestämt mig för att köpa en ny telefon idag, får se vad det blir och hur det går med det. Annars ska vi bara gå runt och hoppas på att fynda lite fint :) Känns som det var evigheter sen man gick runt på stan och shoppade! Sen kommer jag åka direkt till jobbet så kommer inte vara hemma på hela dagen men jag har fixat två inlägg som kommer upp här lite senare sen. Så hörs vi imorn!
 
Bilden är från någon annan gång jag & mamma var i stan och gick runt. Undra hur jag lyckades få den där volymen.. Nu ligger det bara platt på huvudet tycker jag.
Postat av: Bella

Hej! Gå gärna in på vår blogg http://theericsaades.blogg.se/ och läs lite om den snygga, sexiga och talangfulla Eric Saade! Vi har precis gjort en ny design och skulle vilja veta vad du tycker!
Ha en bra dag! kram /Bella

2012-07-31 - 10:37:48
WEBSITE: http://theericsaades.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback