Answers


Det kom in några frågor till frågestunden iaf och här kommer svaren :) Skulle det vara något ni undrar över, något mer eller en annan gång är det bara att fråga på så svarar jag!

Vilken linje gick du på gymnasiet? Du kanske har svarat på de innan, isåfall har jag missat det.
Jag gick Mediaprogrammet på Kungsgårsgymnasiet i Norrköping :)

Hur gammal var du när du flytta hemifrån?
Har inte flyttat hemifrån än.. Jobbar på det men det är svårt när man bara får tillfälliga jobb hela tiden men kommer förhoppningsvis iväg till hösten om allt går enligt planerna.

Vart gör du dina superfina collage?
Jag gör dom i Photoshop CS3

Ett av mina collage


Har du alltid varit intresserad av mode?
Absolut, så länge jag kan minnas. Har liksom alltid viljat veta allt men har absolut inte tänkt på att föra in det i min vardag, har alltid varit jeans och t-shirt- tjej men nu på dom senaste åren har jag börjat tycka att det är roligt att klä mig efter trender eller iaf testa på det mesta :) 

Hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad?
Det är väldigt, väldigt olika.. Om jag tänker på förra våren när jag kanske tjänade tusen kronor i månaden så la jag kanske två- trehundra kronor medans nu när jag har tjänat mer lagt kanske tusen kronor i månaden. Det beror helt enkelt på vad jag har för jobb och vad jag gör :)

Shooooping


Vill du gifta dig, och skaffa barn?
Gifta mig har jag nog alltid viljat göra, fast lite i hemlighet. Har tyckt att det känns lite pinsamt att man vill gifta sig. Barn har jag nästan aldrig viljat ha.. Och ärligt talat vet jag fortfarande inte om jag vill men viljan har börjat komma krypande i och med att jag har träffat Peter :) ♥ Och är det någon jag ska skaffa barn med så är det honom och eftersom han vill ha barn lär det nog bli så men inte än på några år dock.
 
Hur många unika besökare har du varje dag?
100- 150 typ  (eh jaa, detta är ingen stor blogg om någon trodde det ;)) men jag är inte en såndär som kommenterar mycket på andra bloggar men om jag gör det brukar det bli flera :)

Tjänar du pengar på din blogg?
Nej, det gör jag inte men jag kanske skulle kunna börja göra..?

Vilken kroppsdel gillar du mest på dig?
Mitt hår om det räknas? Annars gillar jag nog mitt bröst (alltså inte brösten utan ovanför dom eller vad man säger, haha!) med nyckelben och axlar.

Vilken kroppsdel gillar du mest på Peter?
Hans underläpp! Helt underbar, stor och fyllig och smakar underbart :D ♥ Men det finns inget som jag inte tycker om med honom, älskar allt!

Hur träffades ni?
Vi träffades när båda hängde en hel del på Davidsson (det enda utestället som finns här där vi bor för den som inte vet) och blev först vänner, bytte nummer och msn så pratade vi ibland och träffades ute. Sen följde jag med honom hem en kväll (ja, vi trodde båda att det skulle bli en one-nightgrej) men vi fortsatte prata efter det. Så bjöd han hem mig till sig några dagar efter att jag följt med honom hem den där kvällen och vi åt pannkakor och kollade på Grease :D Bästa första dejten jag någonsin varit på! Och på den vägen är det :) ♥

En av dom första bilderna på oss :) 3 år har vi snart hållt ihop vilket har varit dom bästa 3 i hela mitt liv!


Vad gör du om fem år?
Då hoppas jag att jag har pluggat klart sedan två år tillbaka och jobbar med något som grafisk designer, art director, orginalare eller liknande på någon tidning (helst en modetidning). Har troligen börjat tänka på barn (kanske redan har ett nyfött då?) och hus tillsammans med Peter :) Det här är den stora drömmen just nu men man vet aldrig, allt kan ändras och så även drömmar.

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback