Juletider

Såhär i juletider ska man ju umgås med sina nära och kära och det är precis vad jag har gjort dom senaste dagarna. Här ovanför ser ni några bilder ifrån mina dagar. Julafton fick vi besök av världens läskigaste tomte men barnen var inte ett dugg rädda, Judith ville ge tomten en puss :) Haha! Så har vi hunnit med att åka lite pulka, byggt snögubbe och grillat. 
 
Imorgon ska jag och min kära mor kolla in mellandagsrean och på kvällen blir det att dricka lite drinkar. Sen har jag en del plugg att ta tag i som skulle varit klart för länge sen. Så det kommer jag pyssla med i helgen, bloggar först när jag är klar med det tänkte jag. Får se hur lång tid det tar... PUSS!
Postat av: johannapanna

Ser ut som att du har haft en toppenjul :)

2012-12-29 - 22:35:18
WEBSITE: http://johannagren.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback