Smultronstället

Dagen började med att jag & Peter åkte hem till Gusum och hämtade mamma & pappa så åkte vi ut till Yxningen och var där ett tag. Jag badade dessutom!! Haha, eller badade och badade.. Stog och tveka hur länge som helst på bryggan så gjorde jag ett såntdär riktigt fult hopp i när man liksom ångrar sig när man redan är på väg ner till vattnet. Så råka jag skrika lite för högt att 'det var så jävla kallt' så alla barnen omkring kolla på mig som jag var knäpp.. Haha :P Så blev bara ett jättesnabbt dopp. Sen orka vi inte ligga där länge till, alla vi blir uttråkade direkt typ. Så då åkte vi till Smultronstället istället :D

Mamma & pappa åter varsin Wienerwals, Peter åt Rasberry Rock och jag åt en Fenix :)

Min glass


Kanske inte blir så många roliga inlägg här just nu men det är ju sommar så måste passa på att njuta medans den är här :D Men imorn ska jag försöka fixa en dagens iaf för då ska jag på en arbetsintervju så då måste jag ju fixa mig, haha. Har inte gjort det sen på midsommar tror jag.. Men alltid bra att låta huden vila oså :D

Postat av: EMma

Åh gud va det ser gott ut!! :O Var det det? :))

2011-07-06 - 20:08:10
WEBSITE: http://jageja.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback