Kvällen


Jossi, Emmah, Ela & jag förut i kväll :)

Vi börja kvällen med att sitta nere vid vattnet och dricka lite och äta jordgubbar men sen börja det regna så vi drog hem till Emmah och satt där ett tag och snacka en massa bara. Det blev några tårar för mig men jag vägrade säga hejdå redan ikväll så jag & Ela avsluta kvällen precis som vanligt- en cigg på trappen hos mig och sen 'men vi ses imorn då' :) <3 Så kommer säga hejdå imorn istället, känner på mig att jag kommer tjuta ihjäl mig typ.. Fan, vad jag kommer sakna dig Ela! Helt sjukt.. Jag tyckte det var jobbigt först när du var borta tre veckor med Emelie i Thailand och sen en månad nu i maj, men nu? Hur fan ska jag klara mig ett halv år- ett år, kanske flera år (?) utan dig? Jag behöver ju dig här! Men ändå är jag så glad över att du kommer härifrån så det är helt sjukt, du kommer ha det så otroligt bra. Jag vet det, du kommer komma hem med världens historier om allt roligt och med dom mest värdefulla erfarenheterna en människa kan få. Jag längtar redan efter att få höra allt! Men tills dess.. Glöm inte bort lilla Pablo hemma i Sverige, okej? ;) <3


LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback