Noise Dress


Så otroligt fin klänning från Nelly Trend! Älskar att den är lång bak och kort fram, dessutom är kjolen lite transparent. Önskar att jag hade någon passande fest att gå på så att man kunde ha en anledning till att beställa den och veta att man skulle bära den (jag använder väldigt, väldigt sällan sånahär plagg annars). Den blir iaf din för 299 kr.

Nu åker jag och jobbar ett par timmar och efter det så åker jag & mamma en sväng till stan :) Hörs ikväll,

Postat av: maria

den är jättefin! önskade att jag hann beställa den innan den tog slut

2011-08-12 - 11:49:13
Postat av: stephanie

hejsan. när du skriver att den "blir din för 299kr) menar du då att du ska sälja din klänning?



mvh/Stephanie

2012-03-18 - 13:35:16
Postat av: ELIN SVARAR:

Nej, jag menar att den blir din om du köper den på Nelly för 299 kr :)

2012-03-18 - 17:59:02
WEBSITE: http://ejjson.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback