Bästa/Sämsta köp under 2011

Jag blev utmanad av Therese att lista mina bästa vs. sämsta köp under 2011 så här kommer dom :)

Bästa köp under 2011
1. Förlovningsringar


2. Resan till Side, Turkiet med min älskling för att träffa Ela


3. Min kamera är nog det absolut bästa, älskar den! :)


4. I klädväg blir det skorna från Skopunkten som har åkt på så otroligt många gånger, byxorna som jag köpte för några veckor sen från H&M har redan använts många gånger och kappan från H&M som inte har hunnit åka på så många gånger än men som jag vet kommer göra det. Se bättre bilder på byxorna och kappan här


5. Skönhet då, älskar min volymtång som jag köpte i samband med att jag blev korthårig och sen min foundation från Clinique Anti- blemish solutions.



Sämsta köp under 2011
1. Hemmafärgning! Fy fan, så jag såg ut! Haha, aldrig igen säger jag bara.



2. Detta stjärnlinne. Visst, jag vill testa på det här med stjärnor men jag behöver ju inte köpa något som ser ut som pyjamas, haha!


3. Hur mycket jag än vill så har jag inte rätt kroppstyp för såna här shorts. Det går inte, för bred om baken och för smal i midjan. Det ser bra ut på andra men INTE på mig!


Sådär, det var inte lätt! Men det var riktigt kul :D Jag utmanar alla som vill göra listan men lämna gärna en kommentar om ni gör den så jag kan kika in på den!


LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback