27 september 2010

det blev att jag åkte ner och fota lite på mammas jobb förut iaf och nu har jag suttit med själv folder :) älskar detta, själva fotograferingen (även om jag har en urusel kamera) och att sitta och knepa ihop allt! det är verkligen det här jag vill hålla på med, kanske inte just göra foldrar till äldreboenden men liknande :P haha.

jag & mamma gjorde fint utanför dörren


och så var jag nere och hämta mina skor, dösnygga och sitter skitbra! älskar dom :D men precis när jag skulle ta kort på dom på så tog batteriet i kameran slut så det får ni se en annan dag.

nu ska jag fixa mig lite och sen åka till peter :)
hejdå,
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 - 18:02:55
WEBSITE: http://millahoman.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback