ladies night- bildbomb

Måste ju visa alla bilder från igår med! :D Vi hade fan sjukt kul! Hihi
Förfest hos Nattis

Ela hade med sig sitt nya partyspel och det var verkligen skitkul! :D

jag & Nattis

träna bort drickan lite ;)

alla :)

mathilda rockar loss, haha

ela super, haha

Nattis och jag

Ela & jag


Sen drog vi till Davidsson :D
Ela & Nattis

Nattis & jag

Lina & Jossi

I väntan på karlarna ;)

Och äntligen kom dom, haha! Den första var i bondstil

Jossi blev uppdragen först av alla :D haha

Hahahaha

Grädde haha

Anneli blev också uppdragen :D

och Miriam

och Helena


Sen kom det en polis :P

och Jossi blev uppdragen igen, haha

haha, herregud!!

undra vad som händer där under ;)

haha, hur manligt är det att ha sådana "kalsonger" då?!

sen kom det ut en brandman och då blev det lite mer show, spruta eld o grejer :D

och Jossi blev uppdragen IGEN! Haha

Ninna ;D


sen blev det vanlig dans oså



Kommer komma upp en video sen med, det syns inte så mycket men ni har nog aldrig hört så mycket tjejskrik på Davidsson tidigare ;D Haha
Postat av: ela

rolig kväll :D men fy vilka bilder på mig

2010-11-01 - 08:55:31
WEBSITE: http://elamichaela.blogg.se/
Postat av: jenny

ser ut som en bra kväll

2010-11-03 - 14:11:36
WEBSITE: http://jennysv.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback