25 oktober 2010

Hej! Den här dagen började väldigt tidigt, klockan 7 närmare bestämt. Tror inte jag har gått upp så tidigt sen gymnasiet, känns som det iaf :P haha. Men då åkte jag & mamma in till Norrköping där hon skulle på återbesök för det här med ögonen och efter det gick vi en sväng på Hageby :) För mig blev det tre nya nagellack.

militärgrönt/mörkgrönt, vanligt genomskinligt och ett brunt/bronsaktigt :)

Det var 3 stycken för 80 kr :)

Sen har jag äntligen varit på det där mötet om jobbgaranti för ungdomar och det gick jättebra. Så nu är det bara att leta praktikplats och så börjar jag förhoppningsvis direkt efter jag avslutat mina studier på komvux! Känns bra.

Nu ska jag läsa bloggar och sen fixa lite med arbetsförmedlinggrejer :)

Postat av: ela

oh va fina dom va :) snygga flaskor. fanns dom i fler färger?

2010-10-25 - 17:47:34
WEBSITE: http://elamichaela.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback